Een half jaar weekend! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Nikki & Tim - WaarBenJij.nu Een half jaar weekend! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Nikki & Tim - WaarBenJij.nu

Een half jaar weekend!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Nikki & Tim

03 November 2014 | Nederland, Rotterdam

Welkom op onze blog! Hier zullen wij jullie op de hoogte houden van al onze avonturen Down Under, in Hong Kong en Bali! Wat een vooruitzicht zeg .. heerlijk! Op naar een half jaar weekend, wie wil dat nou niet!?

Een jaar geleden kwamen we op het idee om een rondreis door Australie te maken, en een jaar later staan we bijna op het punt om te vertrekken. Eigenlijk hebben we alles ook al geregeld. We hebben de tickets, een visum, een backpack, een huurauto voor de eerste 6 weken en ook het eerste hostel in Cairns is al geboekt! Maar voordat het zover is maken we eerst een stop in Hong Kong van 5 dagen! Fuuuuck wat een heerlijke planning haha! Hong Kong, Australie en als toetje nog naar Bali .. wij kunnen in ieder geval echttt niet meer wachten!

We houden contact!

Laterrrr

• 04 November 2014 - 15:02

Kees:

Jaja, nog anderhalve week!! Mooi vooruitzicht.

• 11 November 2014 - 20:02

Jos:

Vrijdag dan echt weg! Geniet ervan. Ik ga jullie vanuit winters Nederland volgen!

• 11 November 2014 - 20:02

Jos:

• 12 November 2014 - 18:15

Jan En Jo:

Bijna is het zover. Maak er wat moois van!! We gaan jullie volgen.

• 13 November 2014 - 11:28

Joyce:

Heel veel plezier jullie, en uit kijken he!?
    Wij gaan jullie uiteraard volgen!

Fijne vlucht morgen.
    Dikke kus van ons

• 13 November 2014 - 13:40

Ria & Jan:

Wij wensen jullie een hele goede reis en een fantastische tijd toe!!!!
    Geniet er met volle teugen van maar wees ook voorzichtig!!

Dikke knuffels van ons!

• 13 November 2014 - 14:28

Ab Dijksman:

hele fijne tijd samen blijf jullie volgen Gr ab

• 14 November 2014 - 09:14

Sheray&Ome Arie:

Lieve Luitjes ... Ik had het ook willen doen
    Maar helaas liep het bij mij anders in het
    leven. Des temeer geniet ik van jullie Reis...
    Ik volg jullie en hou van jullie

• 14 November 2014 - 13:21

Leo.v.d.Nat:

Ik wens jullie een hele fijne tijd en heel veel plezier en ik blijft jullie volgen hoor groeten Leo.v.d.Nat

• 14 November 2014 - 13:34

Rene De Jong:

Goeie reis. Ben benieuwd naar de verslagen !!!

• 15 November 2014 - 10:00

Ada/Ben:

Nou de vlucht zit er op en jullie zijn in Hong Kong. Geef niet AL jullie dollars in een keer uit.

• 15 November 2014 - 18:38

Wessels:

Fijne vakantie pik en heel,huids terug