Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Nikki & Tim - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Nikki & Tim - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Nikki & Tim

18 November 2014 | Hong Kong, Hong Kong

Hallo allemaal!

Misschien zijn jullie al nieuwschierig naar onze avonturen en daarom even snel een bericht! Hong Kong is echt super en we hebben het onwijs naar ons zin!! Zo hebben we erg veel gezien waaronder de demonstranten, die volgens de mensen hier vandaag of morgen door de politie weg worden gehaald. Aangezien wij daar niet meer in de buurt komen zullen we daar geen last van hebben! Verder hebben we bezocht: temple of 10.000 buddha's, avenue of stars, onwijs mooie natuur en stranden tijdens een hike vandaag en prachtige uitzichten op een geweldige skyline! Morgen gaan we naar de Big Buddha op Lantau en een vissersdorpje daar en om 19:30 HK time (in NL 7u vroeger) vliegen we al naar AUSSIE! Heel raar, want normaal vlieg je na een vakantie weer terug naar huis maar nu vliegen we alleen nog maar verder , haha heerlijk! Een uitgebreid verslag van Hong Kong volgt snel!! Dikke zoen van ons!!

• 18 November 2014 - 22:08

Jelske:

Hoi Nikki en Tim

Ik ben nieuwsgierig naar jullie verhalen.
    Morgen al door naar Australië!
    Ik ga jullie zeker volgen de komende maanden.

groetjes Jelske

• 19 November 2014 - 08:29

Cees En Lenneke:

Geniet ervan
    Australië is geweldig, wij vertrekken 23 december naar Australië
    Lenneke x

• 20 November 2014 - 15:22

Katie:

Ik wens jullie heel veel plezier naar het avondturen in Australie! Geniet van het komende half jaar!
    Groetjes Katie

• 20 November 2014 - 17:27

Jan En Jo:

g'day mates,

Everything is cooking with gas? Beware of Joey's and Boomers. They come in mobs.

See ya.
    Jan en Jo